.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم تنکابن‌، رامسر و عباس‌آباد در مجلس:
مقصر اصلی طغیان رودخانه ها وزارت نیرو است

 شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن ،رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم عمل به تعهدات وزارت نیرو نسبت به حل مشکل رودخانه سه‌هزار گفت:مقصر اصلی مشکلات رود خانه یادشده و طغیان آن وزارت نیرو است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، شمس‌الله شریعت‌نژاد بعد از ظهر دیرو‌ز ‌در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه رودخانه سه‌هزار از جمله رودهایی است که آورده زیادی دارد و در طول سال نیازمند به لایروبی است تا در جریان سیل با هر طغیان از مسیر اصلی خود منحرف نشود‌، اظهار کرد‌: با توجه به کوتاهی وزارت نیرو در صدور مجوز لایروبی‌ها با هر طغیان این رود به زیرساخت‌های منطقه که برای مردم حائز اهمیت هستند آسیب جدی وارد می‌شود و برای پیشگیری از این معضل باید در این رودخانه لایروبی‌های ادواری انجام شود.

وی تصریح کرد‌: با توجه به بروز مشکلات اخیر ناشی از طغیان رودخانه سه‌هزار با طرح مشکلات و ارائه طرح لایروبی به وزارتخانه ذی‌ربط‌، اما تاکنون مسئولان وزارت نیرو هیچ اقدامی نکرده‌اند و باید هرچه سریع‌تر این اقدام پیش‌گیرانه یعنی لایروبی انجام شود.

نماینده مردم تنکابن‌، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کم‌آبی امسال‌ اظهار داشت: در بحث آب متاسفانه مدیریت خوبی اعمال نکردیم و امروز با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم و به همین دلیل اکثر چاه‌های مردم یا خشک شده‌اند یا در معرض خشک شدن هستند و با تداوم این روند مردم برای تامین آب شرب نیز از همین چاهی که داشتند نیز محروم می‌شوند.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: برای حل مشکل آب منطقه باید به سوی احداث سدها برویم و برای این منظور پیگیری‌هایی صورت گرفته که طرح احداث سد ازارود یکی از آنها‌ست و با وارد فاز مطالعاتی و ساخته شدن این پروژه می‌توان گفت بخش زیادی از مشکلات مردم در بحث آب شرب و کشاورزی حل می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.